Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Μαρία Καπνίση: Από το Μεσολόγγι στην Εθνική Καρασίδων Ποδοσφαίρου!

Μπορεί να είναι μόνο 15 ετών αλλά όταν κάτσεις και μιλήσεις μαζί της ξεχνάς την ηλικία της. Ένα κορίτσι το οποίο αγάπησε το ποδόσφαιρο από μικρή, κατάφερε στην ηλικία μόλις των δεκαπέντε  ετών να είναι το νέο αστέρι της Εθνικής ποδοσφαίρου Κορασίδων και να βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην αποστολή της Εθνικής στα Νησιά Φερόες.
Η Μαρία Καπνίση, η όμορφη κοπέλα από το Μεσολόγγι μπορεί να μην λάτρεψε τις κούκλες αλλά σίγουρα ο Θεός εκτός από ομορφιά και μυαλό της έδωσε και πόδια για τα οποία ήδη μιλούν στην  Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Όταν ήταν έξι χρονών μπήκε πρώτη φορά στο γήπεδο και δεν δίστασε να ακολουθήσει το όνειρο της κάνοντας προπονήσεις σε ομάδες αγοριών καθώς δεν υπήρχε αντίστοιχη κοριτσιών στην πόλη που μεγάλωσε. Μας δείχνει σε κάθε της λέξη πως όταν έχεις θέληση πετυχαίνεις και πώς αν έχεις επιμονή πας μπροστά.
Τα περισσότερα κορίτσια στην ηλικία των 6 ετών που ξεκίνησες το ποδόσφαιρο παίζουν με κούκλες εσύ πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με τον αθλητισμό και μάλιστα με το ποδόσφαιρο;
Ο αδερφός μου έπαιζε ποδόσφαιρο και εγώ τον «ζήλευα». ‘Έτσι, έπεισα τον πατέρα μου να πάω μαζί του στην προπόνηση και τότε ξεκίνησαν όλα. Με το που μπήκα στο γήπεδο κατάλαβα πως αυτό ήταν που ήθελα να κάνω και εκτός από εμένα το κατάλαβε και η οικογένεια μου αλλά και ο προπονητής. Επειδή δεν υπήρχε ομάδα κοριτσιών ξεκίνησα να κάνω προπόνηση στην ομάδα της Α.Ε.Μ. Μεσολογγίου και στη συνέχεια στην ομάδα του Ηρακλή Μεσολογγίου μαζί με αγόρια.
Και από τις ομάδες αγοριών που προπονούσουν πως κατάφερες να βρεθείς στην Εθνική Κορασίδων;
Τα τελευταία περίπου τρία χρόνια προπονούμαι στην γυναικεία ομάδα Μεσολόγγι 2008. Με την στήριξη του προπονητή μου Γιάννη Γουλή αλλά και με πολύ προσπάθεια προκρίθηκα στην Εθνική και αφού πέρασα από τα κλιμάκια και ξεκίνησα τις προπονήσεις τον Μάιο ταξίδεψα τη Μολδαβία και έπαιξα στον πρώτο μου αγώνα φορώντας την εμφάνιση της Εθνικής.
Τα αγόρια τι λένε για τη σχέση σου με το ποδόσφαιρο; Έχει ακούσει «περίεργα σχόλια»;
Πιο παλιά ναι! Είχα ακούσει αρκετά σχόλια ειδικά στο σχολείο από συμμαθητές. Έλεγαν ότι κορίτσια δεν παίζουν ποδόσφαιρο και άλλα τέτοια αλλά πλέον όχι. Τώρα και τα αγόρια του σχολείου μου χαίρονται που παίζω ποδόσφαιρο και με στηρίζουν! Ξέρουν πως μπορώ να είμαι για αυτούς ένας καλός αντίπαλος αλλά και ένας καλός συμπαίκτης.
Πιστεύεις ότι ο «ρατσισμός» που υπάρχει μεταξύ του ποδοσφαίρου και των γυναικών έχει ξεθυμάνει ή συνεχίζει να υπάρχει;
Εγώ προσωπικά δεν βίωσα κάποιο ρατσισμό. Στην ομάδα μου, έβλεπα καθημερινά πως υπάρχουν κορίτσια με ταλέντο στο ποδόσφαιρο το οποίο ξέρουν καλά να υποστηρίζουν. Το κάθε άτομο πρέπει να κάνει αυτό που επιθυμεί χωρίς να περιορίζεται και χωρίς να καταπιέζεται.
Πώς σκέφτεσαι τον εαυτό σου μετά από δέκα χρόνια; Θες να ασχοληθείς επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο ή και με κάτι άλλο;
Η μεγάλη μου αγάπη είναι το ποδόσφαιρο και φυσικά θέλω να ασχοληθώ με αυτό αλλά θέλω και να σπουδάσω. Να μπορέσω να έχω εφόδια για τη ζωή μου, να μορφωθώ και να είμαι προετοιμασμένη να αντιμετωπίσω τις δύσκολες πλέον συνθήκες που επικρατούν.
Προπονήσεις με την Εθνική, προπονήσεις στο Μεσολόγγι, αποστάσεις, ταξίδια και σχολείο. Πώς τα καταφέρνεις όλα;
Το πρόγραμμα μου είναι κανονικό και θα έλεγα πώς έχω χρόνο να κάνω και άλλα πράγματα ακόμα. Τις ημέρες που βρίσκομαι στην Αθήνα για προπονήσεις με την Εθνική ή σε αποστολές με την Εθνική οι απουσίες μου στο σχολείο είναι δικαιολογημένες και όταν επιστρέφω έχω χρόνο να αναπληρώνω διαβάζοντας όσα έχασα.
Πραγματικά χαιρόμαστε όταν άτομα σε αυτή την ηλικία στρέφονται στον αθλητισμό και φυσικά κάνουν περήφανη με την παρουσία τους και τις επιδόσεις τους όλη τη χώρα μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: