Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Ερώτηση Πιτσιρίκου: Σε τι διαφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ από την Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ;

Χτες έθεσα ένα ερώτημα: «Σε τι διαφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ από την Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ;». Για την ώρα, οι μόνες απαντήσεις που έχω λάβει είναι του τύπου «Έλα ρε συ πιτσιρίκο, μην κάνεις κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ», «πιτσιρίκο, είσαι ένας ανώνυμος πράκτορας που θέλει να κάνει κακό στον ΣΥΡΙΖΑ» και «πιτσιρίκο, σε πληρώνει ο Σαμαράς». Πάντως, απάντηση στο ερώτημα δεν πήρα.
Αφού εκφράσω για μια ακόμα φορά την αηδία μου για την...
Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ και αφού διαβεβαιώσω μερικούς μικρονοϊκούς συριζαίους πως δεν είμαι ανώνυμος αλλά γράφω με ψευδώνυμο -εκτός αν ο Αλέξης Τσίπρας δίνει συνεντεύξεις σε ανώνυμους και τυχαίους-, θέλω να θέσω για μια ακόμα φορά το ερώτημά μου:
Θεωρώ πως η απάντηση σε αυτό το ερώτημα θα κάνει καλό στην Ελλάδα και στην ελληνική κοινωνία.
Περιμένω τις απαντήσεις.
Ευχαριστώ.
(Μου κάνει εντύπωση πως το ύφος πολλών οπαδών του ΣΥΡΙΖΑ -στις απαντήσεις τους- θυμίζει το ύφος των πασόκων στις πιο χυδαίες ημέρες τους. Αυτό συμβαίνει πριν ο ΣΥΡΙΖΑ γίνει κυβέρνηση. Δηλαδή, αν ο ΣΥΡΙΖΑ γίνει κυβέρνηση, τι θα κάνουν;)
"Πιτσιρίκος"

Δεν υπάρχουν σχόλια: