Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Κατίδης: Ζητάω συγγνώμη και θέτω τον εαυτό μου εκτός ΑΕΚ

Με μια ανακοίνωσή του ο Γιώργος Κατίδης ζητάει συγγνώμη για τον «άστοχο και βλακώδη» πανηγυρισμό του και αναφέρει πως «θέτει τον εαυτό του εκτός της ομάδας καθώς προσέβαλλα την ιστορία του συλλόγου και τον κόσμο». «Δεν είμαι ούτε φασίστας, ούτε νεοναζιστής ούτε ρατσιστής» απλά «η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας και αυτό ισχύει στην περίπτωσή μου και στον τρόπο που πανηγύρισα», αναφέρει μετά το ναζιστικό πανηγυρισμό του για το γκολ στον αγώνα με τη Βέροια.
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση του Γιώργου Κατίδη:
«Οφείλω να ομολογήσω πως είμαι απόλυτα απαράδεκτος και νιώθω άθλια για όσα προκάλεσα με την άστοχη όσο και βλακώδη ενέργειά μου. Αναφέρομαι στον πανηγυρισμό μου στο νικητήριο γκολ που σημείωσα στο ματς της ΑΕΚ με αντίπαλο την Βέροια με αποτέλεσμα αντί για χαρά να μοιράσω πίκρα και πόνο στον κόσμο της ομάδας αλλά και στα αποδυτήρια και τους συμπαίκτες μου που τιμώ, σέβομαι και αγαπώ όπως και οι ίδιοι μπορούν να επιβεβαιώσουν. Δεν υπάρχει λόγος να ψάχνω για δικαιολογίες.

Είμαι λάθος. Είμαι αδικαιολόγητος και αυτό που έγινε θα το πληρώσω με πολύ πόνο αφού δεν υπάρχει κάποιος να μην έχει διαπιστώσει ότι παρά τα μόλις 20 χρόνια ζωής μου είμαι πολύ κοντά στο να βάλω τέλος στην όποια ποδοσφαιρική καριέρα έχω μπροστά μου. Θέλω κατ' αρχήν να ζητήσω ειλικρινά και ταπεινά συγνώμη προς την ομάδα μου την ΑΕΚ και τον κόσμο της που προσέβαλλα μη γνωρίζοντας τι ακριβώς έκανα στον πανηγυρισμό μου. Το ότι δεν γνώριζα δεν αποτελεί δικαιολογία. Ούτε το νεαρό της ηλικίας μου.
Επαναλαμβάνω ότι είμαι απόλυτα απαράδεκτος και ο κόσμος της ΑΕΚ έχει απόλυτο δίκιο να αντιδράει κατ' αυτόν τον τρόπο. Εκανα ένα μεγάλο λάθος και θα το πληρώνω για πάντα. Όμως η ευθύνη του λάθους μου δεν μπορεί να βαραίνει άλλον εκτός από εμένα και μ' αυτό εννοώ πως η ομάδα μου, η ΑΕΚ, την ιστορία της οποία προσέβαλλα με την απαράδεκτη και ηλίθια ενέργειά μου δεν έχει καμία ευθύνη. Εγώ έκανα το λάθος, εγώ θα το πληρώσω. Η ΑΕΚ δεν έχει καμία ευθύνη! Θέτω λοιπόν τον εαυτό μου εκτός ομάδας διότι κατάλαβα πως προσέβαλλα την ιστορία του συλλόγου και τον κόσμο με τον χειρότερο τρόπο και το γεγονός ότι έκανα βλακεία δεν μπορεί να δικαιολογήσει την ενέργειά μου. Όπως μου έχουν πει: η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας και αυτό ισχύει στην περίπτωσή μου και στον τρόπο που πανηγύρισα.
Δυστυχώς δεν μπορώ να φέρω πίσω τον χρόνο και να διορθώσω τα αδιόρθωτα. Θέλω όμως να ξεκαθαρίσω πως δεν είμαι ούτε φασίστας, ούτε νεοναζιστής και ούτε ρατσιστής αφού έχω ετεροθαλή αδερφό από το Πουέρτο Ρίκο, ενώ η οικογένειά μου είναι όλοι από τον Πόντο και έχει βιώσει με τον χειρότερο τρόπο τον ρατσισμό! Θέλω επίσης να επισημάνω ότι αντιλαμβάνομαι απόλυτα το σκεπτικό της απόφασης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας στην οποία και οφείλω μία τεράστια συγνώμη για τη θέση στην οποία την έφερα... Ολοκληρώνοντας θέλω να ζητήσω (και) δημόσια συγνώμη στη μητέρα μου και σε όλα τα μέλη της οικογένειάς μου για όσα βιώνει λόγω της βλακώδης, λανθασμένης ενέργειάς μου...»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: