Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Πράσινα λάχανα .... στο Μεσολόγγι

Πάνε να μας τρελάνουν στο Μεσολόγγι οι ανεξάρτητοι υποψήφιοι δήμαρχοι. Δεν φτάνει που τα κομματικά όργανα από τον Γραμματέα της Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ και τους βουλευτές Κουρουμπλή και Γιαννακά, μέχρι τον γραμματέα της δημοτικής οργάνωσης τα "σκάτωσαν" με τις επιλογές τους, δεν μας έφτασε το αμίμητο του Μπένου ότι ο Πι-Κατσου "συμβολίζει τη χαμένη αγνότητα της πολιτικής"  έρχεται τώρα και το δελτίο τύπου να μας πληροφορήσει ότι ο Λαδόγιαννος  συναντήθηκε στην Πάτρα με τον γραμματέα του κινήματος και μετά το τέλος της συνάντησης δήλωσε με περηφάνεια ότι: 
«Η πολιτική σχέση που έχω με το ΠΑΣΟΚ είναι αδιαπραγμάτευτη. Ποτέ δεν υπήρξα κομματικός γυρολόγος για την επίτευξη των προσωπικών μου επιδιώξεων, κάτι που αναγνωρίζεται από πολιτικούς μου, φίλους και αντιπάλους.  Πολύ δε, περισσότερο ποτέ δεν υπήρξα "επαγγελματίας" υποψήφιος δήμαρχος κάθε φορά με διαφορετικό κόμμα».
Έλεος! Έχουμε και μια κάποια ηλικία και δεν αντέχουμε συγκινήσεις! Τι λες Γιάννο μ' ; Δεν είσαι ανεξάρτητος; Ούτε στις προηγούμενες ήσουν; Ούτε είχες χρίσμα ΠΑΣΟΚ στις προ-προηγούμενες; Ούτε κάποτε πήγαινες σε "αυτοοργανώσεις με Μουρκούση, Κανή και άλλους; Τώρα για ποιο ΠΑΣΟΚ μας μιλάς; Αυτό που χρησιμοποιείς όποτε και όταν σε βολεύει στις προσωπικές σου επιδιώξεις; Εκείνο το "δεν είμαι επαγγελματίας υποψήφιος δήμαρχος" πάλι τι το ήθελες; Όταν για τρίτη φορά είσαι υποψήφιος δήμαρχος είσαι ή δεν είσαι επαγγελματίας; 
Άστα ρε Γιάννο μ', δεν είμαστε ούτε αφελείς, ούτε άρρωστοι, ούτε "μαϊμούδες" ανάπηροι που σου χρωστάμε το "χαρτί της αναπηρίας"..... 
Εγώ δε επειδή είμαι ΠΑΣΟΚ πριν από το ΠΑΣΟΚ, από την εποχή του "Γέρου της Δημοκρατίας" (σου είπα τα έχω τα χρονάκια μου) και δεν ήμουν ποτέ "ανεξάρτητος του προσωπικού συμφέροντος", ούτε γυρολόγος, ούτε βολεμένος, ούτε ... αβόλευτος, ούτε ... κουπόνι φαρμακείου, πήρα την απόφασή μου για τη δική μου "προσωπική μου στρατηγική".
Τις δύο Κυριακές των εκλογών θα πάω για ... λάχανα που είναι και ...πράσινα και .... υγιεινά ... 
Πασόκος

Δεν υπάρχουν σχόλια: