Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Ξηρομερίτικες κωλοτούμπες στη Βόνιτσα

Αποχωρεί από υποψήφιος δήμαρχος του δήμου Ακτίου-Βόνιτσας ο Θύμιος Φερεντίνος σύμφωνα με δήλωσή του:
Όπως είναι σ' όλους γνωστό αποφάσισα να διεκδικήσω τον νέο διευρυμένο δήμο Ακτίου-Βόνιτσας αφουγκραζόμενος τα προβλήματα δήμαρχος Ξηρομέρου των τοπικών κοινωνιών και την επιθυμία τους για αλλαγή και παρουσία νέων προσώπων .
Ακλουθώντας λοιπόν την τυπική διαδικασία συναντήθηκα με τον γραμματέα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης κ. Β. Μιχαλολιάκο, ο οποίος με διαβεβαίωσε για την μη παροχή στήριξης στον οποιοδήποτε υποψήφιο και με παρότρυνε να ξεκινήσω την κατάρτιση του συνδυασμού μου.

Εν συνεχεία αποφάσισα κατόπιν διαβουλεύσεων με τους στενούς μου συνεργάτες να προχωρήσω στην ανακοίνωση της υποψηφιότητάς μου... κάτι που έγινε παρουσία πλήθους κόσμου οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μου και υπήρξαν ιδιαίτερα θερμοί στην στήριξη και την εκτίμηση στο πρόσωπο μου.
Δύο μέρες όμως αργότερα ανακοινώθηκε απρόσμενα η επίσημη στήριξη του κόμματος στον έτερο υποψήφιο.
Μετά την εξέλιξη αυτή υπήρξε μια περίοδος συζητήσεων με τους συνεργάτες μου και με μεγάλο κομμάτι των τοπικών κοινωνιών που απαρτίζουν τον νέο δήμο. Αντιλαμβανόμενος λοιπόν την επιθυμία του κόσμου να μην οδηγηθεί ο χώρος ξανά σε διχασμό όπως πριν από 8 χρόνια αλλά αντιθέτως να πορευθεί όσο το δυνατόν πιο ενωμένος στην διεκδίκηση του νέου δήμου και πάντα με στόχο την αλλαγή της δεινής κατάστασης στην οποία αυτός έχει περιέλθει αποφάσισα μαζί με τους συνεργάτες μου να αποσύρω την υποψηφιότητά μου και να στηρίξω την επιλογή της παράταξης.
Ζητώ από όλους τους δημότες που στήριξαν την υποψηφιότητά μου να σταθούν στο πλευρό του έτερου υποψηφίου με τον οποίο διατηρώ πολύ καλή σχέση με μοναδικό σκοπό την ανάπτυξη του τόπου και την απαλλαγή από τα προβλήματα που τον ταλανίζουν
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόσμο που υπήρξε ένθερμος υποστηρικτής μου και να δηλώσω ότι θα είμαι παρών στα δρώμενα
του τόπου τόσο στο άμεσο όσο και στο απώτερο μέλλον
Με εκτίμηση, Φερεντίνος Ευθύμιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: