Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Αποχώρησε και ο ... καουμπόι της Ναυπάκτου

Με επιτολή του στο nafpaktia.com/, ο Ελληνοαμερικάνος επιχειρηματίας Δημήτρης Κοζώνης επιβεβαιώνει τις φήμες των τελευταίων ημερών που τον ήθελαν να αποσύρει το ενδιαφέρον του για κάθοδο στις εκλογές του Νοεμβρίου. Ολόκληρη η επιστολή έχει ως εξής:
 Αγαπητοί συμπολίτες του Δήμου Ναυπακτίας
Μετά από μακρά περίοδο αυτοεξέτασης και προβληματισμού, κατέληξα στην απόφαση να μην είμαι υποψήφιος στις δημοτικές εκλογές του προσεχούς Νοεμβρίου.
Η γενικότερη πολιτική συγκυρία και κατάσταση του Δήμου, θέτει σε αμφισβήτηση βασικές μου αρχές και αξίες, τις οποίες υπηρέτησα με επιτυχία σε όλη μου τη ζωή.
Παραμένοντας με πίστη σε θεσμούς και αξίες θα συνεχίσω να υποστηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις τον τόπο μας, με την ελπίδα ότι εκείνοι που θα αναλάβουν τη διοίκηση της πόλης, θα παράγουν ουσιαστικό έργο για το καλό του τόπου και όχι ελπίδες χωρίς αντίκρισμα. 
Η μη υποψηφιότητά μου, αποτελεί πράξη βαθειάς συνείδησης και υπευθυνότητας.
Με την παρούσα δήλωση, εκφράζω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συνεργάτες μου και φίλους, για την αμέριστη συμπαράσταση και εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Δημήτρης Κοζώνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: