Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Αρματολίκι Ξηρομέρου: Υστερόγραφο και απολογισμός Στάϊκου

(από http://astakos.wordpress.com/)
Υστερόγραφο στον οχετό Μπαμπούρη
Όλοι οι εργαζόμενοι στον Δήμο πλην ενός πίνουν νερό στο όνομα μου, γιατί όχι μόνο δεν τους έβρισα ή δεν τους ύψωσα φωνή ακόμη και όταν έκαναν κάποιο λάθος, αλλά τους φερόμουν με στοργή  κατανόηση σεβασμό και αγάπη, η οποία εκδηλωνόταν εμπράκτως όταν τους έδινα το μέγιστο των υπερωριών (60 ώρες τον μήνα) που σήμαινε 300 ευρώ η και παραπάνω τον μήνα καθαρά στον καθένα (δηλαδή ένα κόστος 75.000 ευρώ το χρόνο μαζί με τις κρατήσεις) και το ταμείο του Δήμου ήταν πάντα γεμάτο χρήματα , οι εργολάβοι και οι προμηθευτές πάντα πληρωμένοι κι‘ ας μας χρωστάει το Υπουργείο Γεωργίας από πέρσι τον Αύγουστο 600. 000 ευρώ, ενώ ο εργολάβος των σφαγείων έχει πληρωθεί από πέρσι.
Βρείτε λοιπόν τους 5 εργαζόμενος στην καθαριότητα την κυρία Μπεκατώρου, τον κύριο Γενοβέζε, τον κύριο Σφαέλο, τον κύριο Ρηγάλο, τον κύριο Παπαγιάννη, τον υδρονομέα κύριο Δημονίτσα, την Γραμματέα μου κυρία Γαλάνη, την Γραμματέα στα ΚΕΠ κυρία Λαϊνά , την μηχανικό του Δήμου κυρία Ραλάτου, τον Γεωπόνο κύριο Μάκρη και τους άλλους υπαλλήλους καθώς και τους 4 υπαλλήλους μερικής απασχόλησης και τα παιδιά από τα δΤΑΟΕ και εάν απλά τους ύψωσα φωνή, όχι να τους βρίσω, εγώ θα εξαφανιστώ από τον Αστακό. Τα περί βρισιών και φωνών μόνο ο συκοφάντης κύριος Μπαμπούρης και η παρέα τα λένε.

Ύψωσα φωνή σε όσους επιχείρησαν να κλέψουν Δημόσιο χρήμα ή ήσαν ασυνεπείς ή κοινωνικά ανάλγητοι. Ας έρθουν πολίτες και να δηλώσουν επώνυμα στο Blog σας,  ότι εγώ τους έβρισα και εγώ θα εξαφανιστώ από τον Αστακό. Ή μήπως σαν γιατρός έβρισα ποτέ ασθενείς είτε στο ιατρείο μου ή όταν ήμουν στο Κέντρο Υγείας (δεν θέλω να πω ποιοι και ποιες βγάζουν μια γλώσσα να σε αρρώστους).
Σας φέρνω τον απολογισμό του Δήμου σε ηλεκτρονική μορφή και σας καλώ να τον αναρτήσετε στο Blog σας για να δουν οι πολίτες ποιος είναι ψεύτης. Εγώ ή ο κύριος Μπαμπούρης. Α ξέχασα και η Ασφαλτόστρωση του δρόμου του κάμπου του Αστακού με 150.000 ευρώ, η οποία εξυπηρετεί εκατοντάδες ιδιοκτήτες ψέμα δικό μου είναι;
Ξέρουν καλά στο Ξηρόμερο από πραγματικά πρότυπα και από πραγματικά εργαζόμενους . Ξέρουν καλά ποιοι είναι οι πραγματικά εργαζόμενοι είτε στον Δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα και ποιοι είναι οι βολεμένοι του κομματικού σωλήνα και των μηχανισμών, που αποσπασμένοι στα γραφεία του Σκανδαλίδη σουλατσάρανε στον Αστακό και πήγαιναν στο ταμείο για να εισπράξουν τον μισθό, ενώ κάποιοι άλλοι ιδρώνανε για να ζήσουν την οικογένεια τους.
Δεν θέλω τώρα να μιλήσω και να πω ποιοι λέγανε , ότι το οικόπεδο του σπιτιού ενός πρώην Δημάρχου της περιοχής του το αγόρασε εργολάβος. Ας τολμήσουν να με προκαλέσουν και θα μάθουν ποιος το έλεγε αυτό.
Ο Δήμαρχος Αστακού
dr  Παναγιώτης Στάϊκος
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2007-2010


Δεν υπάρχουν σχόλια: