Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Συνεχίζει ακάθεκτος τις επιθέσεις του ο Στάϊκος στο αρματολίκι του Ξηρομέρου!

(αναδημοσίευση από http://www.aixmi-news.gr/)
«Νομίζουν ότι θα με βγάλουν από τη μέση. Φίδι που τους έφαγε»…
Η σαπίλα των μηχανισμών προχωρά ακάθεκτη χρησιμοποιώντας μεθόδους του υποκόσμου. Αφού το επιχείρημα «δεν κατεβαίνει ο Στάϊκος» δεν έπιασε, μετά έλεγαν ότι κατεβαίνει για να βοηθήσει το Σαμαρά, γιατί λένε με είχε βοηθήσει στις προηγούμενες εκλογές, αλλά ούτε και αυτό πιάνει. Εγώ βλέπω τους κ.κ. Σαμαρά και Λύτρα ως αντιπάλους μου και δεν κάνω καμία διάκριση. Και δεν τσιμπάω σε αυτά τα όψιμα γλυκόλογα του κου Λύτρα ότι εάν δεν είναι στον δεύτερο γύρο αυτός θα στηρίξει τον «σύντροφο» Στάϊκο. Έτσι είναι οι σύντροφοι, κόβουν την πισώπλατη μαχαιριά με μεθόδους καμόρας και μετά αρχίζουν οι γλύκες. Εγώ δεν κάνω καμία διάκριση μεταξύ Λύτρα – Σαμαρά. Για μένα και οι δύο είναι αντίπαλοί μου και για να εκλεγώ δήμαρχος θα πρέπει να τους νικήσω. Και θέλω να τονίσω ότι ο κ. Σαμαράς δεν μου χρωστάει τίποτα, ενώ ο κ. Λύτρας μου χρωστάει πολλά, αφού όταν έβαζε για νομάρχης και βουλευτής, δεν εκλέχθηκε, εγώ τον είχα στηρίξει.

Στον δεύτερο γύρο, στον οποίο δεν θα είναι ο κ. Λύτρας, αφού η κοινωνία του έχει γυρίσει την πλάτη και έχει την στήριξη μόνο κάποιων παιδιών του κομματικού σωλήνα, κάποιων χουντικών και κάποιων ντοράκηδων (είναι γνωστό ότι υπάρχει ανοιχτή γραμμή Ντόρας – Λύτρα), δεν πρόκειται να ζητήσω από τον ίδιο και από τους μηχανισμούς της σαπίλας καμία στήριξη, γιατί κάτι τέτοιο δεν μου το επιτρέπει η αξιοπρέπειά μου. Θα ζητήσω την στήριξη της κοινωνίας. Τελεία και παύλα.
Στην συνάντηση στο γραφείο του κ. Μακρυπίδη παρουσία και των κυρίων Τζαχρήστα, Λύτρα και Γαλούνη είχα προτείνει να αναθέσουμε σε δύο εταιρείες δημοσκοπήσεων να κάνουν γκάλοπ και όποιος θα είχε το προβάδισμα να στηριζόταν από όλους, αλλά ο κ. Λύτρας δεν το δέχθηκε, γιατί ήξερε ότι δεν θα είχε καμία τύχη.
Αντί αυτού πληροφορούμαι ότι η εταιρεία Alco κάνει μια τηλεφωνική δημοσκόπηση και ρωτάει μεταξύ άλλων ποιον θα ψηφίσετε, τον κ. Λύτρα, τον κ. Σαμαρά ή τον κ. Βότση από το ΚΚΕ. Στάϊκος δεν υπάρχει, παρά το γεγονός ότι εδώ και ένα μήνα έχω γραπτά δηλώσει ότι κατεβαίνω ως ανεξάρτητος υποψήφιος δήμαρχος στον δήμο Ξηρομέρου. Με τέτοιες στημένες γκεμπελίστικες ψευτοδημοσκοπήσεις νομίζουν, ότι θα με βγάλουν από την μέση; Φίδι που τους έφαγε. Ο Νοέμβρης έφτασε.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Ο δήμαρχος Αστακού
Dr Παναγιώτης Σταϊκος

Δεν υπάρχουν σχόλια: