Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Κεραυνοί Στάϊκου κατά Λύτρα και κομματικών μηχανισμών στο "αρματολίκι" του Ξηρομέρου ...

Πυρ και μανία ο Παν. Στάϊκος για τους μηχανισμούς του κόμματος ξιφουλκεί κατά Λύτρα και άλλων κομματικών
"Εγώ έχω αξιοπρέπεια, δεν θα κατεβάσω τα παντελόνια για να επανεκλεγώ", λέει ο δήμαρχος Αστακού σε μια επιστολή - ποταμό προς την εφημερίδα ΑΙΧΜΗ (http://www.aixmi-news.gr/)
Αγαπητή ΑΙΧΜΗ
Στην ερώτηση που μου θέσατε εάν υπάρχουν περιθώρια συνεργασίας έστω στον δεύτερο γύρο με τον κ. Λύτρα και εάν η τοποθέτησή μου για το Πλατυγιάλι έχει να κάνει με την μη πρόταση για το χρίσμα σας γνωρίζω ότι:
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι συνεργασίες προϋποθέτουν και απαιτούν αμοιβαία εκτίμηση και αλληλοσεβασμό. Πιστεύετε ότι ο κ. Λύτρας με σεβάστηκε ως επιτυχημένο δήμαρχο και «ΣΥΝΤΡΟΦΟ»; Πιστεύετε ότι σεβάστηκε τον αγώνα και την συνέπειά μου απέναντι στην κοινωνία, την οποία δεν εξουσίασα, αλλά υπηρέτησα και υπηρετώ; Που για να την υπηρετήσω έτσι δεν είχα μόνο απίστευτο προσωπικό κόστος, αλλά έθεσα σε κίνδυνο πολλές φορές και την ίδια μου τη ζωή. 
Η συντροφικότητα την οποία τόνιζε ο ιδρυτής του ΠΑΣΟΚ Ανδρέας Παπανδρέου πρέπει να αποδεικνύεται με κοίταγμα στα μάτια, στήριξη και όχι με υπονόμευση και φύγε εσύ να’ ρθω εγώ… Εκτός αν πιστεύει ο κ. Λύτρας ότι είμαι λωποδύτης, απατεώνας ή παντελώς ανίκανος. Εγώ τον κ. Λύτρα θα τον σεβαστώ ως άνθρωπο και προπαντός την οικογένειά του. Δεν πρόκειται να υπάρξουν συκοφαντίες και λάσπη. Δεν θα μιλήσω για ξενοδοχεία της Μυκόνου, και τέτοιες αθλιότητες που της διέδιδαν αυτοί οι μηχανισμοί που τον στήριξαν. Εκεί θα τον υπερασπιστώ και θα πω ότι όταν διαχειρίστηκε δημόσιο χρήμα το διαχειρίστηκε με έντιμο τρόπο. Αλλά όμως είμαι υποχρεωμένος να πω ότι είναι «παιδί των μηχανισμών», είναι δημιούργημά τους. Η κοινωνία λέει πως είναι ανεπάγγελτος και από το 1981 και μετά ότι δεν έχει δουλέψει ποτέ. Είναι επάγγελμα «ΠΑΣΟΚ» (του τα είπε στο γραφείο του βουλευτή κ. Α. Μακρυπίδη και ο πρώην δήμαρχος Αλυζίας κ. Ερ. Γαλούνης). Δύο φορές υποψήφιος πρόεδρος στο χωριό του την Κανδήλα και δεν εξελέγη. Μια φορά υποψήφιος νομάρχης και δεν εξελέγη. Μια φορά υποψήφιος βουλευτής και δεν εξελέγη. Πολλά χρόνια γραμματέας της νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ του νομού. Μέλος της Κ.Ε. του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ και για επτά χρόνια πρόεδρος του ΟΔΔΥ με παχυλό μισθό και ο μισθός από τη νομαρχία έπεφτε. 
 Επομένως καταλαβαίνετε ότι την περίπτωση κάθε συνεργασίας την έχε κάψει με την πισώπλατη – συντροφική μαχαιριά του ο κ. Λύτρας και οι φίλοι του. Εμένα δεν με ενδιαφέρει απλά να εκλεγώ δήμαρχος κατεβάζοντας ακόμη και τα παντελόνια, αλλά να υπερασπιστώ και την αξιοπρέπειά μου. Ως εκ τούτου η αξιοπρέπειά μου δεν μου επιτρέπει καμιά συνεργασία με τους μηχανισμούς της σαπίλας.
Με τον κ. Λύτρα δεν σκοπεύω να έχω προσωπική αντιπαράθεση, αλλά πολιτική και μάλιστα πολύ σκληρή. Θα τον καλέσω μαζί με τα πρωτοπαλίκαρά του, όπως τον κ. Κώστα Μπαμπούρη, ο οποίος πριν από τρία χρόνια με είχε αποκαλέσει «μετριότητα και εκπρόσωπο των μεγάλων και άνομων συμφερόντων και ο οποίος με το ζόρι τελείωσε το λύκειο (ενώ εγώ δεν αρίστευσα μ όνο στο διδακτορικό μου αλλά σε εκατοντάδες φορές που έδωσα εξετάσεις) και ο οποίος είναι βολεμένος στο δημόσιο, πηγαίνει δε κανά δύο – τρεις ώρες τη μέρα στη Δ/νση Δασών στο Μεσολόγγι και θα σώσει τη χώρα. Επαναλαμβάνω θα τους καλέσω να πάμε στην πλατεία στα Βλυζιανά να αντιπαρατεθούμε και να είναι σίγουροι ότι θα τους πάρουν με τις αγκλίτσες οι Βλυζιανίτες, γιατί εκτός από το έργο της ύδρευσης με 700.000 ευρώ αλλάξαμε όλα τα φωτιστικά σώματα, ασφαλτοστρώθηκαν οι δρόμοι τους, συντηρούνται όλοι οι αγροτικοί δρόμοι τους χωρίς καμία διάκριση. Επίσης έγινε το πλαστικοποιημένο γήπεδο μπάσκετ και 5Χ5 γιατί αυτά τα 10 παιδάκια δεν μπορούν να είναι παιδιά ενός κατώτερου Θεού, που όπως είπε και ένας Βλιζιανίτης που μένει στην Αθήνα και η κόρη του καλεί με περηφάνια τις φίλες της να παίξουν μπάσκετ στα Βλυζιανά. Προπαντός όμως οι κάτοικοι αυτοί που για δεκαετίες είχαν βιώσει την εγκατάλειψη της Πολιτείας αισθάνονται ότι ο Στάικος, ο δήμαρχός τους, είναι δίπλα τους σε κάθε στιγμή, χωρίς καμία διάκριση. Και στις άλλες πλατείες όλων των χωριών δεν θα τους περιμένει καλύτερη τύχη, αφού σε όλα τα χωριά έγινε πολύ μεγάλο έργο.

Θέλω να τονίσω ότι ο πρώτος που μίλησε για την σαπίλα των μηχανισμών του ΠΑΣΟΚ δεν ήμουνα εγώ, αλλά ο Πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου όταν ανέλαβε την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ το 2004 και εγώ τον πίστεψα και τον στήριξα με όλες μου τις δυνάμεις, ενώ εκείνοι που τον πολεμούσαν στηρίζοντας τότε Βενιζέλο είναι οι εκλεκτοί των μηχανισμών. Όσο για το ποιοι είναι εκείνοι που έπαιξαν ρόλο για να μην δοθεί σε μένα η στήριξη, τους γνωρίζουν όλοι πολύ καλά. Εγώ θα σας τους περιγράψω με δύο αράδες του Μπαλζάκ: «Είναι κάποια δυστυχισμένα πλάσματα που σέρνουν έναν σωρό από σάρκες μες στον βούρκο και μου προκαλούν ενστικτωδώς τον δίχως όρια οίκτο μου. Δεν καταδέχομαι να πω το όνομά τους γιατί κάποιους από αυτούς, αφού όπως φαίνεται με ξεγέλασαν γιατί φορούσαν μάσκα, τους είχα στηρίξει. Δηλαδή ήταν ψευταράδες και μασκαράδες, ενώ εγώ κάποιες φορές δεν τους στήριξα απλά, αλλά έβαλα μπροστά και τα στήθια μου για να τους καλύψω».
Αγαπητή ΑΙΧΜΗ
Εγώ έχω δώσει αγώνες για την εγκατάσταση βιομηχανιών στην ΒΙ.ΠΕ. του Πλατυγιαλίου (όχι όμως για λιθάνθρακες και CBI) γιατί πιστεύω πως η σωστή βιομηχανική ανάπτυξη μπορεί να δώσει λύσεις στη μεγάλη ανεργία της περιοχής, αλλά ύστερα από το γεγονός ότι μέχρι σήμερα κοντεύει ένας χρόνος και δεν ήρθε στη ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ. της οποίας είμαι μέλος του Δ.Σ. καμία επίσημη πρόταση και μετά από το άρθρο στον Κόσμο του Επενδυτή που μιλούσε για ναυάγιο αφού οι τιμές που προσφέρει το Κατάρ είναι διπλάσιες των διεθνών τιμών κατάλαβα ότι δεν πρόκειται για μνημόνιο συνεργασίας, αλλά για μνημόνιο αποπροσανατολισμού στο οποίο με είχαν χρησιμοποιήσει προκειμένου να καλύψουν την οσφυοκαμψία τους στους αεριτζήδες και το ΔΝΤ. Έτσι δεν περίμενα να τελειώσουν οι διαδικασίες των χρισμάτων και έκανα το καθήκον μου έγκαιρα. Εγώ δοσίλογος δεν γίνομαι. Δεν τίθεται πλέον το ερώτημα εάν η επένδυση είναι σημαντική γιατί επένδυση απλά δεν υπάρχει. Τέλος οι κοροϊδίες δεν τσιμπάει κανείς, μόνο οι κομματικοί τελάληδες την συντηρούν για ψηφοθηρικούς λόγους, αλλά κούνια που τους κούναγε.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Ο δήμαρχος Αστακού
Παναγιώτης Στάικος

Δεν υπάρχουν σχόλια: