Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Χρήση στοιχείων συλλόγου για λογαριασμό Αντινομάρχη ;

Διαβάζοντας στο http://ierapolis.blogspot.com/ επιστολή της κ. Τζίνας Τράπαλη-Σκαρμούτσου που αναφέρεται στη χρήση προσωπικών δεδομένων από τον  αντινομάρχη  κ. Π. Κατσούλη κάτι θυμηθήκαμε και ψάξαμε στον τοπικό τύπο.
Εκεί λοιπόν βρήκαμε ότι ο κ. Κατσούλης είχε ξεσηκώσει τον κόσμο κάνοντας καταγγελίες, μέσω του συλλόγου καθηγητών που ήταν πρόεδρος, κατά του τότε προϊσταμένου του στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, επειδή βρέθηκε ανοικτός ένας φάκελος με τα προσωπικά του δεδομένα. Τώρα βέβαια που έχει προσβάσεις χρησιμοποιεί ότι στοιχεία χρειάζεται για να προωθήσει την υποψηφιότητά του χωρίς να είναι τόσο ευαίσθητος στα προσωπικά δεδομένα των άλλων ... Τα υπόλοιπα δεν μας κάνουν εντύπωση γιατί είναι γνωστές οι "κολοτούμπες" του. Να δούμε αν το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου Παπανδρέου θα στηρίξει άφθαρτα άτομα με ήθος και ανιδιοτέλεια ή αριβίστες και δημόσιους τεμπέληδες ...
Να και το κείμενο της επιστολής: 
"Στις  10/5/2010  στο  σπίτι μου στην Αθήνα, ο  ταχυδρόμος …. χτύπησε δυό  φορές, και παρέδωσε επιστολές-προσκλήσεις για την παρουσίαση του βιβλίου του κ. Παν. Κατσούλη στην Αθήνα στις 17/5/2010. Παραλήπτες, τα παιδιά μου Πέτρος και Μαρία.
Αποστολέας ο Σύλλογος Μεσολογγιτών Αττικής “Ο Άγιος Συμεών’’.
Εξεπλάγην, διότι τα παιδιά μου δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τον σύλλογο αυτό.
Παρατήρησα ότι υπήρχε τυπωμένο προπληρωμένο ταχυδρομικό τέλος με σφραγίδα Μεσολογγίου. Μετά από ερωτήσεις μου και επαφές, με τον σύλλογο, τοπικό τυπογραφείο και το ταχυδρομείο Μεσολογγίου, πληροφορήθηκα ότι αποστολέας των προσκλήσεων είναι ο κ. Παν. Κατσούλης και όχι ο σύλλογος.

Σε τυχαία συνάντησή μου, το Σάββατο 22/5/2010 στο κέντρο του Μεσολογγίου, όπου ευρίσκετο ο κ. Κατσούλης, έτυχα απρεπέστατης συμπεριφοράς από μέρους του, μετά απαξιωτικών  χαρακτηρισμών, όταν ζήτησα απάντηση για τις επιστολές.
Φανερά ενοχλημένος, υπεστήριξε ότι δεν είναι αυτός ο αποστολέας και δεν γνωρίζει απολύτως τίποτα.???
Μέλος της παρέας του μου υπέδειξε, χωρίς καν να γνωρίζει τι ερωτώ, να πάω να τον βρω … στη Νομαρχία.??? Βεβαίως απήντησα ότι απευθύνομαι στον ιδιώτη κ. Κατσούλη και όχι στον Αντινομάρχη. Στις ερωτήσεις μου ο κ. Κατσούλης, απήντησε "τι θέλω και ψάχνω 20 μέρες τώρα” ?
Εγώ λοιπόν θα ερωτώ τον κ. Κατσούλη για τις επόμενες 20 μέρες, και περισσότερες αν χρειαστεί, με τη βεβαιότητα που μου δίνει η γνώση ότι τα παιδιά μου δεν υπήρξαν ποτέ μέλη και δεν είχαν καμία απολύτως σχέση σε αντίθεση με τον ίδιο :
1.Με την ΠΑΜΚ και την Νεολαία ΠΑΣΟΚ.
2.Με την πολιτική ομάδα Α/συνέχεια της Εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς-κομμάτι του ΚΚΕ μ-λ.
3.Με το σχήμα Δημοτική Αντίσταση.
4.Με τον ΣΥΝ Μεσολογγίου.
5.Με το σχήμα Δημοτική Συμπαράταξη.
6.Με το ΠΑΣΟΚ.
Όπως επίσης
1.Με τον σύλλογο Μεσολογγιτών Αττικής «Ο Άγιος Συμεών»
2.Με την Ομοσπονδία Συλλόγων Επαρχίας Μεσολογγίου.
ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ κ. Κατσούλη.
Που βρήκατε τα ονόματα και τη διεύθυνση των παιδιών μου στην Αθήνα? ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ δηλαδή?
Και τα δυο παιδιά είναι μέλη, αποκλειστικά και μόνο, της Διεθνούς Αδελφότητας Μνήμης Αγωνιστών Πολιορκιών και της Εξόδου του Μεσολογγίου.
Έχετε πρόσβαση στο Μητρώο Μελών αυτού του συλλόγου? Κι αν ναι με ποιο τρόπο?
Αναμένω δημοσίως, δια του  τύπου την απάντησή σας, όσον αφορά στα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ των παιδιών μου, τονίζοντας ότι ,μετά τη «μεταμόρφωση μιας κοινωνίας» ,επιθυμητό και διεκδικούμενο βήμα ,τουλάχιστον για κάποιους πολίτες, είναι και η εξέλιξη της κοινωνίας.
Τζίνα Τράπαλη-Σκαρμούτσου".                    

Δεν υπάρχουν σχόλια: