Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Άρχισαν οι αποχωρήσεις από την παράταξη του Παπαθανάση στη Ναύπακτο

Ο Χρήστος Σικώλας άνοιξε την πόρτα της εξόδου από την παράταξη του Παπαθανάση στη Ναύπακτο και στην προχθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, ανεξαρτητοποιήθηκε. Οι πληροφορίες μας λένε ότι ακολουθούν κι άλλοι...
Πριν την έναρξη της συζήτησης για τον ορισμό νέου προέδρου της ΔΕΑΥΝ, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Τάσος Αλεξόπουλος ανέγνωρε τη δήλωση παραίτησης του Χρήστου Σικώλα. Λιτός και χωρίς να μπαίνει σε βαθύτερα νοήματα ο πρώην πρόεδρος της ΔΕΥΑΝ αναφέρει σε αυτή επιγραμματικά:
“Σε συνέχεια της δήλωσής μου στη δημοτική ομάδα με την οποία εκλέχθηκα, ότι δεν θα είμαι υποψήφιος στις εκλογές του Νοεμβρίου, λόγοι προσωπικοί, αξιοπρέπειας και πολιτικής δεοντολογίας μου επιβάλουν να παραιτηθώ από τη θέση του προέδρου της ΔΕΥΑΝ και να παραμείνω ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος.
Η απόφασή μου αυτή είναι στάση συνέπειας πλήρως εναρμονισμένης με τα πιστεύω μου και τις ηθικές μου αξίες στην κοινωνική, επαγγελματική και αυτοδιοικητική μου διαδρομή. Τον τρόπο άσκησης των καθηκόντων μου από τις θέσεις που μου εμπιστευθήκατε κ. Δήμαρχε, τον αφήνω στην κρίση των συμπολιτών μας”.

Αντικατάσταση- παρωδία
Τον Βασίλη Πατσαούρα, ο οποίος είχε εκλεχθεί με την παράταξη Κονίδα, αλλά σχεδόν από την πρώτη στιγμή υπήρξε “δεκανίκι” της παράταξης Παπαθανάση στηρίζοντας τη δημοτική αρχή σχεδόν σε όλα τα θέματα, πρότεινε ο δήμαρχος προκειμένου να αναλάβει το τιμόνι της ΔΕΥΑΝ.
Μάλιστα, ο Παπαθανάσης έκανε λόγο και για... “άνοιγμα” προκαλώντας το γέλιο σε κάθε σοβαρό άνθρωπο.
Για καραμπινάτη πολιτική συναλλαγή έκανε λόγο ο Κώστας Καρακώστας, ενώ οι σύμβουλοι της παράταξης Κονίδα αποχώρησαν σε ένδειξη διαμαρτυρίας πριν από τη συζήτηση του θέματος.
Και παρότι οι εναπομείναντες σύμβουλοι της πλειοψηφίας, ψήφισαν τον Πατσαούρα ως νέο πρόεδρο της εταιρίας, η απόφαση τελικά δεν ισχύει καθώς για να είναι νόμιμη απαιτείται η απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των δημοτικών συμβούλων.
Τζίφος δηλαδή.
Όσο περνά, λοιπόν, ο καιρός και πλησιάζουμε προς τις δημοτικές εκλογές, η δημοτική αρχή δείχνει ολοένα και πιο έντονα σημάδια αποσύνθεσης. Μάλιστα, οι πληροφορίες μας λένε πως στο δρόμο που χάραξε ο Σικώλας ετοιμάζονται και άλλα στελέχη της ίδιας παράταξης να βαδίσουν. Ίδωμεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: